Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko zostali wybrani:
Pani Agata Janikowska zamieszkała w Gorlicach oraz Pan Michał Król zamieszkały w Zabierzowie
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydaci posiadają wymagane kwalifikacje do zatrudnienia na ww. stanowisku. Ponadto posiadają wiedzę merytoryczną niezbędną na tym stanowisku i zostali najwyżej ocenieni przez Komisję w procesie rekrutacji.
Test kwalifikacyjny na stanowisko: referent/inspektor ds. koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego (nr ref.: ROPS/110-4/09) odbędzie się 28.04.2009r. o godz. 9.00 w siedzibie Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie, ul. Piastowska 32, sala nr 16, p.II.
Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne skontaktujemy się telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Z kandydatami, którzy pozytywnie zaliczą etap pisemnego sprawdzianu wiedzy i umiejętności skontaktujemy się telefonicznie lub drogą elektroniczną zapraszając na rozmowy kwalifikacyjne, które odbędą się 29.04.2009 r. od godziny 9:00.
-
Wymagania niezbędne:
-
Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458) dla stanowisk urzędniczych
-
wykształcenie wyższe ( preferowane: administracja, prawo),
-
znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office)
-
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość przepisów z zakresu świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego. Kodeksu Postępowania Administracyjnego
-
wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej
-
doświadczenie w pracy administracyjnej lub w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego w związku z koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego (przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, zgromadzenie niezbędnej dokumentacji)
-
współpraca z instytucjami właściwymi i łącznikowymi UE w celu uzyskania informacji niezbędnych do wydania decyzji na podstawie prawa polskiego
-
wypełnianie formularzy nadesłanych przez instytucje zagraniczne w związku z wszczęciem procedury o przyznanie w/w świadczeń w jednym z państw UE
-
przygotowanie projektów pism, decyzji i postanowień w sprawie świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego.
-
Wymagane dokumenty:
-
życiorys zawodowy
-
list motywacyjny
-
kserokopia dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje
-
kserokopia dokumentów poświadczających dotychczasowe zatrudnienie
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o dot. skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia)
-
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów w Sekretariacie ROPS w Krakowie, ul. Piastowska 32 (osobiście lub listownie) w terminie do dnia 08.04.2009 r.
Aplikacje, które wpłyną do ROPS w Krakowie po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
-
Postępowanie konkursowe jest dwuetapowe:
-
1 etap – analiza dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym i zakwalifikowanie 5 kandydatów do testów i rozmów kwalifikacyjnych
-
2 etap – test, rozmowa kwalifikacyjna
w Sekretariacie ROPS w Krakowie, ul. Piastowska 32, po upływie tego okresu zostaną komisyjnie zniszczone.
-
Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć następującą klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j.: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458).