Stanowisko referent ds. zabezpieczenia społecznego do dnia 09.11.2007r.
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze),
• znajomość obsługi komputera (Pakiet MS Office),
Wymagania dodatkowe:
• znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
• znajomość przepisów z zakresu świadczeń rodzinnych,
• wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej,
• doświadczenie w pracy administracyjnej lub w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
• prowadzenie postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych w związku z koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego w przypadku wniosków złożonych w Polsce (przyjmowanie wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, zgromadzenie niezbędnej dokumentacji),
• współpraca z instytucjami właściwymi i łącznikowymi UE w celu uzyskania informacji niezbędnych do wydania decyzji na podstawie prawa polskiego,
• wypełnianie formularzy nadesłanych przez instytucje zagraniczne w związku z wszczęciem procedury o przyznanie świadczeń rodzinnych w jednym z państw UE.
• przygotowanie projektów decyzji i postanowień kończących postępowanie w sprawie świadczeń rodzinnych.
Wymagane dokumenty:
• życiorys zawodowy,
• list motywacyjny,
• kserokopia dyplomu oraz innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
• dokumenty poświadczające dotychczasowe zatrudnienie,
• referencje na życzenie,
• informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (tylko osoby którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o składanie wymaganych dokumentów w Sekretariacie ROPS w Krakowie, ul. Radziwiłłowska 1 (osobiście lub listownie) w terminie do dnia 09.11.2007r. /data wpływu/.
Aplikacje, które wpłyną do ROPS w Krakowie po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru, zgodnie z ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.), zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie ROPS oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Radziwiłłowskiej 1 w Krakowie.
Do wymaganych dokumentów proszę dołączyć następującą klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dnia 22.03.1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm. Zachęcamy również do składnia ofert osoby niepełnosprawne.
Każdy z wymaganych dokumentów proszę opatrzyć własnoręcznym podpisem. Oferty osób niezakwalifikowanych do dalszego etapu można odebrać w ciągu 1 miesiąca w Sekretariacie ROPS w Krakowie, ul. Radziwiłłowska 1, po upływie tego okresu zostaną komisyjnie zniszczone.