Osoby, które mogą być zgłaszane do udziału w Plebiscycie powinny:
- być liderami społeczności lokalnej,
- aktywnie działać w organizacji pozarządowej, klubie seniora, uniwersytecie trzeciego wieku, grupie nieformalnej itp.,
- bezinteresownie angażować się w pomoc innym,
- udowodnić, że można działać z pasją.
Ponadto kandydat musi być mieszkańcem województwa małopolskiego oraz mieć ukończone 60 lat.
Kandydatów ubiegających się o tytuł Seniora Roku 2016 mogą zgłaszać przede wszystkim: organizacje pozarządowe, podmioty kościelne, jednostki pomocy społecznej, instytucje kultury, administracja publiczna, jak również grupy nieformalne oraz osoby fizyczne.
Dokonując zgłoszenia kandydata należy na adres:
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie,
ul. Piastowska 32, 30- 070 Kraków,
nadesłać wypełnioną Kartę zgłoszenia (załącznik nr 1 do Regulaminu) oraz Rekomendacje (załącznik nr 2 do Regulaminu) i oświadczenie kandydata (załącznik nr 3 do Regulaminu).
Dodatkowo karta zgłoszenia (załącznik nr 1 do Regulaminu) powinna być przesłana również w edytowalnej wersji elektronicznej na płycie CD.
Zgłoszenia należy przesyłać w terminie do dnia 5 maja 2017 r. do godz. 16:00 (liczy się data wpływu do siedziby ROPS, a nie data stempla pocztowego).
>>> Do pobrania:
Regulamin Konkursu