W ramach projektu Beneficjenci będą uczestniczyć, między innymi, w kursie kompetencji informatycznych E-obywatel, który daje możliwość zdobycia międzynarodowego certyfikatu, w szkoleniu zawodowym przygotowującym do zawodu pracownika administracyjno – biurowego, stażach lub zajęciach reintegracji zawodowej u pracodawcy. Osoby biorące udział w projekcie zostaną objęte poradnictwem np. z doradcą zawodowym, psychologiem, prawnikiem.
Rekrutacja do projektu odbędzie się w terminie 14 – 25 marca 2011 r.
Warunkiem przystąpienia do projektu jest przedłożenie: orzeczenia o stopniu niepełnosprawności wyd. przez Wojewódzki/Powiatowy/Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności lub/i orzeczenie wyd. przez lekarza orzecznika ZUS/KRUS; zaświadczenia z UP o statusie bezrobotnego lub poszukującego pracy; kserokopii świadectwa ukończenia szkoły; kserokopii dowodu osobistego; oświadczenia o miejscu zamieszkania.
Szczegółowe informacje o projekcie, rekrutacji i naborze wniosków aplikacyjnych znajdują się także na stronie: www.pewnapszyszlosc.inbit.pl. Kontakt do Biura Projektu: tel. 12 617 18 91, email: pewnaprzyszlosc@inbit.pl